Tuesday, June 8, 2010

Muktamar Tahunan PAS ke-56



Mwakili tuan rumah Muktamar Tahunan PAS ke-56 yang bkal brlangsung pd 10-13 Jun ini, saya mengucapkan selamat datang kepada semua perwakilan dan pemerhati dr sluruh ngara ke ngeri Kelantan. Semoga perjalanan datang dan pulang nanti dilindungi oleh Allah SWT. Harapan saya kpd semua perwakilan, jadikanlah muktamar ini medan terbaik untuk muhasabah seterusnya mempersiapkan PAS bersama Pakatan Rakyat menuju Putrajaya! :P
Disini saya tegaskan bahawa bukan niat saya untuk berpolitik diusia yang muda ini tetapi hanya ingin mengucapkan selamat datang kepada semua perwakilan dann penyokong yang akan hadir. Sudah menjadi tanggungjawab saya sebagai salah seorang rakyat Kelantan juga merupakan tuan rumah untunk memberi layanan terbaik kepada tetamu yang akan hadir.

No comments:

Post a Comment